Sanningen är den..

att jag är rädd. Jag är så jävla rädd att jag inte ens vågar andas. Och mitt hjärta dunkar så hårt att jag tror att det faktiskt syns under tröjan. Och jag känner mig så svag. Så kall. Och ingen får värma mig, för om ni lämnar mig, så blir allt fel, så fel. Och fattar du inte att jag inte vill prata om det, som att det är så självklart? Jag vill inte ens säga det till mig själv..
Men jag visar det ju inte. Nejnej. Jag kan inte visa mina känslor om dem är känsliga.
Det går inte. Men jag är rädd.


För snart lämnar du mig med..

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit men hguud vad läskigt:O fyfan alltså är det sant

2009-12-27 @ 20:52:28
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: jo, allakänner så någon gång i livet. Men jag känner så varje dag. :/

2009-12-28 @ 18:27:50
URL: http://confessionsofaswede.blogg.se/
Postat av: M

Vackert, väldigt vackert. Du har något som få har. Det du skriver sätter sig verkligen i själen, fortsätt skriva. Keep it up.

2010-03-23 @ 21:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0