Offline

12/19 - 09


Yoooo, wuzzuuupp?

Alltså, jullovet började igår, typ.
Måste medge att jag ÄLSKAR Beris "sista chansen fjäsk" för lärarna.
Hennes välformulerade meningar blev

- Marie! Tycker du jag är lik min mamma?! För många säger det!

och

- Ja, jag avskyr när lärarna närmar sig slutet av lektionen och alla eleverna flyger upp, för att sen få ordern att sätta sig igen!! *visar hur eleverna flyger upp ur stolarna* eller hur Marie?!?!?!??!

Anna och Socker suckar och masserar tinningen.

Sen skulle jag visa min egna version av "skogsturken" som jag filmat med hjälp av Josip och Ivan, TACK GRABBAR! Den blev suverän.

Sen skulle vi "leka en lek" på slutet.

Blablabla man skulle sitta i varandras knä! Jag menar HALLÅ??? I typ killarnas med!! Men jag kom undan, David och Andreas hit och dit, men det var luuuugnt.
Sen finns det saker jag och Beri MÅÅSTE snacka om hela tiden, men det är hemligt, hehe.

xoxo Socker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0