It's not a bird, not a plane, it's my heart and it's going gone away!

Hallå alla!


Ivan säger: öhöhöhhö ooh, fan vad det luktar goett! Tack sis! HÖHÖ It's not a bird, not a plane, it's a nigger, hahahahahahähähööhöh
Ivona säger: .. tack!


Nu har jag fixat käket 3 dagar i rad höhö. Men inget mig emot, jag älskar att laga mat och pyssla ihop deserter.
Men vad har jag nu fixat frågar ni er?

ÖÖÖH PAAAAJ VAD FAAEEEN!
Och mamma kommer vilken sekund som helst. Mina bröder har faktiskt hjälpt mig med pajen till och med!

Storebrorsan i mitten där ser ni!


Och min lilla mihooo hihihihi, lilbro'!



och varför inte en bild på big sis då med ?! (MIG)


xoxo socker

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: jag förstår att du tycker det är jobbigt när jag inte avslutar meningarna som man ska xD haha men det är så jag har lärt mig skriva ahhaha! eller typ xD Man gör det automatiskt!

2009-12-29 @ 14:21:45
URL: http://confessionsofaswede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0