Glada jag är äntligen tillbaka (inte för att stanna dock)

Hej min sköna hönor.

Idag stack jag till stan med min alltför coola kompis Berishta och köpte lite last second julklappar till mor och far.
Jag tänker dock inte berätta vad, för att.. ja, bara för att.
Kom iallafall hem med 38 kassar som jag gömde under sängen som var (ca) en halv meter hög när jag stack, och nu 35 meter. Varför frågar man sig? Ja, svaret har väll alla som vet hur en fullpackad MQ påse ser ut. hehe. lol ivona..

När vi gick i stan iallafall så var det några utanför Gina som delade ut massa påsar.

- Heeeej, är ni arton? :D (tjej som delar ut påsar med hemligt innehåll)
- eehh................. vaa?? (ivona)
- ehm, ja, är ni ar..arton.. eller? : .. :D
- eeeeh???
- ...............
- .......................
- ....
- NEJ VI ÄR INTE ARTON, ELLER HUR IVONA?! (Beri)
- eeh???? (neej, men jag vill ha en påse..)

Och i bussen påväg hem, så var det en jävel som bara stirrade på mig hela tiden, sneade och massa! VAD - FAN?!
Han började kolla på en unge i vagnen med, lixom PEDDO !!!!!!!!!!1 nej skoja, heheheheeh.
Han var dock jävligt skum, och jag var rädd.


Jaja, nu vill jag bara erkänna att det är så jävla skönt med vinter, för att jag älskar kylan.
Tycker om choklad med.

xoxo Socker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0