Disaster I TELL YOU!

Hej.

Jag är så JÄVLA_ARG!
och FUCK ER som tänker "amen herre gud, hur kan hon skriva så Ocensurerat"
Till ER säger jag bara BE GÖR MAN I CHYRKA!

Ocheey, back 2 da good stuuufff!

VARFÅR är fröken arg?

SVAR: JO, För den jävla pajen blev katastrof! Inte att jag råkade tappa den i marken eller något sånt som för övrigt är ivona style. (surprise) nejnej, jag råkade lägga i FEL DAMN INGREDIENS! Så PAJEN, som skulle innehålla kött (som den gjorde) smakade FACKING TÅRTA! Eftersom jag råkat lägga i något sött. LITE MYCHET MED VAFÅÅN!
För jag snålar aldrig med något. BRA JOBBAT, KLANT-SKALLE!!!
JAG MENAR, TÄNK ER EN KÖTTFÄRSPAJ SOM SMAKAR TÅRTA?! KÖTT + SOCKER. VAD FÅN?!

Ja, men vad ska man säga. Även de bästa FAILAR STORT ibland hahaha. Lol.
Och därför bjuder jag på en bild som är upp och ner,
så att jag kan dra ner alla som läser detta, med mig ner i fallet.
hehehehehe... MOOOOAAAAHAHAHAHAHAHAAH



xoxo socker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0